Tenisový Wimbledon sa postupne blíži do finále. Jedna krajina má však už dnes istotu, že bude na kurte až do posledného dňa tohto ikonického turnaja. Možno vás prekvapí, že to bude Taliansko.
Svetoznámy taliansky producent kávy Lavazza si tento rok pripomína 10. výročie sponzorstva The Wimbledon Championships.
Počas dvojtýždňového turnaja tu stovka baristov obsluhuje tenisových fanúšikov kávou Lavazza zo 60 obslužných miest.
Lavazza a tenis - dokonalé spojenie
Rovnako ako mnoho významných športových udalostí po celom svete, aj Wimbledonské majstrovstvá 2020 boli odložené z dôvodu pandémie Covid-19.
"Lavazza a tenis, to je dokonalé spojenie,“ uviedol Pietro Mazzà, regionálny riaditeľ UK & Nordics a generálny riaditeľ Lavazza UK.
„Sme hrdí na to, že sme dosiahli tento medzník v partnerstve s Wimbledonom, zdieľaním kvalitnej a autentickej talianskej kávy s jej návštevníkmi a svetovými hráčmi,“ povedal.
Dokonalosť si podľa Lavazza vyžaduje odhodlanie.
"V tenise, rovnako ako pri káve, je všetko otázkou rovnováhy, správnej kombinácii kreativity, vkusu a technického majstrovstva. Oddanosť, tradícia a dokonalosť - to sú iba niektoré z hodnôt, ktoré Lavazza zdieľa s tenisovými velikánmi,“ uviedla Lavazza v tlačovej správe.
Lavazza prvýkrát sponzorovala tenisové majstrovstvá sveta vo Wimbledone v roku 2011. V septembri 2020 podpísala veľkú sponzorskú zmluvu s domácim - talianskym futbalovým klubom Juventus z Turína.
Nedávno sa stala platinovým partnerom finále NITTO ATP 2021 - 2025 a obnovila partnerstvá s tenisovým turnajom Roland Garros v Paríži.